Proč počítat zákazníky?

Proč počítat zákazníky?

Proč počítat zákazníky? 

Jak může počítání zákazníků zlepšit efektivitu prodejny? 

Jak  ušetřit peníze pomocí počítání zákazníků? 

 

Získejte větší přehled o vaší prodejně.

Proč počítat zákazníky? 

Jak může počítání zákazníků zlepšit efektivitu prodejny? 

Jak  ušetřit peníze pomocí počítání zákazníků? 

Získejte větší přehled o vaší prodejně.

Proč počítat zákazníky?

Počítání zákazníků dnes již využívají všechny úspěšné obchody a prodejní řetězce. Je to z důvodu sledování návštěvnosti a tvoření marketingových strategii.

S daty o počtu zákazníků si můžete naplánovat personál tak, aby lidé zbytečně nečekali ve frontách na zaplacení nebo naopak abyste neměli zbytečně vysoký počet zaměstnanců na prodejní ploše.

Můžete porovnávat výkon jednotlivých směn na základě konverzního poměru mezi počtem příchozích a počtem reálně nakupujících zákazníků.

Jak sledovat počet zákazníků?

Od nás dostanete vše potřebné. Máme vlastní hardware pro monitorování a k tomu software, který se průběžně snažíme zlepšovat dle požadavků zákazníků.

Všechny statistiky jsou přístupné on-line na našem webu a k tomu je umíme exportovat na váš FTP server pro účely importu do pokladního systému.

Počítadla nabízíme s horizontálním paprskem i vertikální (stropní).  

Odeslat článek známému   Vytisknout